ik ben gisteren ontmaagd waar ik wel blij voor was , maar nu ondervind ik een zwellig aan de onderkant van mijn eikel wat zou dat zijn ?

ik moet wel zeggen dat ze redelijk wild was en ook het was men eerste keer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd, hoop dat het een leuke ervaring was. Was ze te strak misschien dat het daardoor geirriteerd is nu, en daardoor opgezwollen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan was het vast niet haar eerste keer.

Antwoorden (8)

Beetje te wild geweest. Moet vanzelf overgaan. Hoop dat je je niet gebruikt voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat moet haast wel een geslachtsziekte zijn....ga ff langs de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd.
het kan komen door alle opwinding, maar als het nog niet is afgezakt toch langs de huisarts.
wel een condoom gebruikt neem ik aan? maar voor alle zekerheid toch een testje laten doen, dan ben je van de zorg af en straks ook van je zwelling.
succes jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Irritatie van het condoom? Irritatie van het glijmiddel?
Irritatie van haar vocht?
Te veel wrijving op de eikel door penetratie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is hoogstwaarschijnlijk een bloeduitstorting omdat het er iets te wild aan toegegaan is. Er zitten geen botten in, dus gebroken is er niets en ook de bloeduitstorting en bijbehorende zwelling die je ziet, gaan vanzelf over.

Zal ik je wat vertellen? Ik had precies hetzelfde na de eerste keer en was er doodsbang van. Nergens voor nodig.
13 jaar geleden
Ik vermoed dat je eikel in aanraking is gekomen met vreemde bacteriën, ofwel van de vagina of het condoom.
Een paar dagen wachten en als het dan niet over is, naar de huisarts. Vertel wel het hele verhaal en niet iets van plotselinge pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een soort kneuzing zijn, dan gaat het vanzelf over. Even een paar dagen rustig aan doen ;-)
Is je voorhuid niet beschadigd? Soms kan het toompje een beetje inscheuren (klinkt vee erger dan het is maar doet wel pijn). Dat gaat in principe ook vanzelf over.
Blijft het zeer doen of opgezwollen op een niet-natuurlijke manier, ga er dan mee naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon 'inwerken' van iets dat je nog niet eerder gebruikt hebt ;-).

De eerste keer ben je die wrijving helemaal niet gewend, en vooral het zogenaamde 'toompje' (het reepje huid tussen de eikel en de voorhuid) kan het best zwaar te verduren krijgen. Bij heel veel jongens scheurt het zelfs een beetje in, wat ook nog best wel pijnlijk kan zijn. Het gebeurt niet zo vaak als het inscheuren van het maagdenvlies bij een erg gespannen meisje dat ontmaagd wordt (wat ook lang niet altijd gebeurt trouwens), maar ik heb het meerdere keren meegemaakt, dus echt zeldzaam kan het niet zijn.
Op den duur wordt het minder.

Is de zwelling echter na een week nog niet weg, dan zou ik er toch even mee naar de huisarts gaan. Misschien heb je een klein wondje opgelopen dat eventueel zou kunnen gaan ontsteken.